Ve Kazanan Belli Oldu! :)

Urban Outfitters

Londra'dan hediyeler festivali'nin ilk hediyesi sahibini buldu! Pazartesi gününden bu yana blogspot'un tüm teknik aksaklıklarına rağmen yorum üstüne yorum geldi, bu güzelim çantaya benim gibi herkes bayıldı :) ve sonunda kazanan belli oldu!

Şanslı, random.org aracılığıyla belirlendi ve bu harika çanta 49 numaralı yorumun sahibi Masum Kedi'nin oldu! Tebrik ediyorum ve güzel günlerde kullanmasını diliyorum :) Masum kedi bana lütfen adresini mail atar mısın?

Unutmayın önümüzdeki Pazartesi yeni hediyeler burada olacak! İpucu vermekten kendimi alamayacağım :) Bu sefer hediyeler Topshop'ın yeni çıkardığı makyaj serisinden! Topshop, Oxford Street mağazasından geliyorlar, Pazartesi burada sizi bekliyor olacaklar :)


7 yorum:

Yelda Özyurt dedi ki...

tebrikler masum kedi..

Hacer Sayıner dedi ki...

Tebriklerr = )

Nee birileri makyaj malzemesi mi dedi? Takipte kalmalıyımm = )

Masum İnciler dedi ki...

Kazandığımı gördüm çok şaşırdım teşekkürler :) bilgilerimi gönderdim unutmadan :)

. dedi ki...

Tebrikler =) gerçekten çok hoş bir hediyeydi ;)

zeynep78 dedi ki...

tebrik ederim canım iyi günlerde kullan..

nihan dedi ki...

tebrikler cnm :)

Masum İnciler dedi ki...

sağolun daha güzelleri sizin olsun :)

Related Posts with Thumbnails