Fedora Şapkanızı Süsleyin!

Fedora şapkalar bir kaç yıldır hayatımızda! Artık modası geçti geçecek ama ben çok severek kullanıyorum. Bence işin en zevkli kısmı fedoranızı istediğiniz gibi süsleyebilmeniz! Fularlar, saç bantları, broşlar... aklınıza gelecek tüm aksesuarlar devreye girebilir bu aşamada. Hepsi sizin zevkinize kalmış :)

Mesela bu benim Covent Garden'da sokaktan aldığım hasır fedoram,

IMG_2870

Kendisini türlü türlü hallere soktum :)

Kırmızı puantiyeli eşarpla süsledim,

IMG_2873

Sonra mavi çizgili saç bantı ve daha önce kendi yaptığım çiçek şeklinde denim broşla,

IMG_2871

ve mavi düz saç bantı ve ince bir deri sararak...

IMG_2876


Mutlaka denemelisiniz! Hem yapması hem takması pek keyifli :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

cok guzel olmuslar. Bizde aldik kardesimle birer tane. Cok egleniyoruz sapkalarimizla :)

Stil Direktoru dedi ki...

sade ve şık canım

Related Posts with Thumbnails