Hüseyin Çağlayan 1994-2010 Sergisi!

Hüseyin Çağlayan sergisini gezeli günler oldu ama bir türlü yazamadım. Vakit bulamadığımdan değil, önce gördüklerimi biraz yaşamak, sindirmek istedim. Çok etkilendim, sindirdikçe, düşündükçe daha da çok etkilendim... Çağlayan'ın yaratıcılığına hayal ve düşünce gücünün sınırlarının olmayışına hayran kaldım. Hiç bir şeyi yüzeysel yaşamamasını, olayları, düşünceleri her zaman sorgulamasını ve derinlemesine yaşamasını çok sevdim. Fakat en çok da bu hayalini kurduğu, düşündüğü şeyleri hayata bu kadar etkili bir şekilde geçirebilmiş ve karşı tarafa bu şekilde aktarabilmiş olmasına hayran kaldım!

Daha önce gittiğim sergileri uzun uzun anlattım fakat bu sergi için öyle bir şey yapmaya niyetim yok. Zaten gidip orada görmeyip yaşamadıkça burada okumanın çok da bir anlamı yok diye düşünüyorum. Bu yazıyı sadece bana hissettirdiklerini paylaşmak için ve sizi gitmeye motive etmek için yazıyorum :)

Çağlayan, kesinlikle moda ve sanat dünyasının gelmiş geçmiş en büyük dahilerinden! Ben, sergilenen her bir tasarım, enstalasyon, filmin önünde durup uzun uzun düşünmek istedim, çok keyif aldım, ilham aldım. Bu arada bu serginin sadece modayla ilgili bir sergi olduğunu düşünürseniz yanılırsınız. Hüseyin Çağlayan'ın dünyasını, hayata bakış açısını anlatan bir sergi demek yanlış olmaz sanırım...

Sergi, 24 Ekim'e kadar İstanbul Modern'de, ayağınıza kadar gelen bu sergiyi kesinlikle kaçırmayın derim!

Ulca

Bu da yüzümü kapatmadan bloga koyduğum ilk fotoğrafım :) Bu arada Hüseyin Çağlayan'ın İMA'da katıldığı panelden sonra yazdığım notları okumak için tıklayınız!

5 yorum:

Lokum dedi ki...

çok güzel fotoraf bayıldım :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

a-aaaaaaa ully'nşn guzel yuzu göründüüü:)))

müge dedi ki...

Çok güzelmişsin :)

Cerenicus dedi ki...

foto çok güzel bayıldım :))

Unknown dedi ki...

Foto cok guzel Ully Hanimcim :) Bu sergi beni de bir duygudan digerine goturdu durdu. Hic beklemedigim bir sergi ve beni benden alan bir suru eserle karsilastim. Ve Huseyin Caglayan'a hayran kaldim...

Related Posts with Thumbnails