Fashion Reality Shows!

Normalde hiç hoşlanmam ama modayla ilgili olunca reality show ve yarışmaları izlemeyi çok seviyorum.  Size izlemesi en keyifli olanlardan seçimler yaptım...

En favorim tabii ki Project Runway! Bilmeyenler için Heidi Klum'un yapımcılığını yaptığı yarışmada moda tasarımcıları yarışıyor, jüride ise Michael Kors ve Nina Garcia var. Tasarımcılara her hafta verilen zor görevleri kısacık zamanlarda yetiştirmeye çalışmalarını izlemek pek heyecanlı oluyor :) Her Salı Showplus'ta 22:00'de yayınlanıyor. Şu anda bölümler 45 dakikaya yakın sürüyor ama sanırım bir sonraki sezonda 90 dakikaya çıkacakmış!


Rachel Zoe'yi tanımayanınız var mı? Kendisi Hollywood'un ünlü stil danışmanı, zayıflığıyla uzun süre gündeme oturmuş olsa da kendine has tarzıyla oldukça popüler! Rachel Zoe Project ise Zoe'nin Los Angeles'taki ofisinde geçiyor, özellikle ödül töreni dönemlerinde red carpet hazırlığı izlemeye değer :) Fox life'da Perşembe günleri 18.15'te izleyebilirsiniz, diğer günlerde farklı saatlerde de tekrarları oluyor...



Project Runway'den tanıdığımız Tim Gunn'ın kendine ait başka bir şovu daha var, Tim Gunn's Guide to Style. Bu arada Tim Gunn yıllarca Parsons School of Design'da moda tasarımı bölümünün başındaydı daha sonra Liz Claiborne markasının baş tasarımcısı oldu. Kendi programı bildiğimiz bir beni baştan yarat programı tadında ama Tim'in tarzı programı farklı kılıyor... Bu program da Fox life'da yayınlanıyordu fakat sanırım şu anda devam etmiyor, belki yeni sezonla tekrar başlarlar.



Stylista isimli, kazananın Elle dergisinde yardımcı editör olarak çalışmaya başladığı yarışmayı da izlemiştim ama bildiğim kadarıyla onun 2. sezonu çekilmedi. Bir de Marie Claire ofislerinde geçen, 3 stajyerin maceralarını konu alan Running in Heels vardı fakat ilk sezondaki 3 stajyerin halleri beni bu şovdan biraz uzaklaştırdı :)

Sizin izlediğiniz modayla ilgili şov veya yarışmalar var mı?

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsini fırsat buldukça seyrediyorum ve seviyorum. Rachel'ın programını sevgilimle seyretmek zor olsa da, kendisinin konuşması, abartılı tavırları ve lafları ile fazlasıyla dalga geçip,izlemeyi zorlaştırıyor, yılmayacağım :)))

Style Tricks dedi ki...

Cadı, ben de o kadını tüm abartısına rağmen seviyorum, ona yakışıyor :)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Ben hiç izlemedim bu proramları...bilgilendirdiğin için sağolll :DD

Fashionlicious Girl dedi ki...

bende hepsini izliyorum ama rachel'ın yeni bölümleri foxlife da gösterilmiyor artık yada ben bulamıyorum!!!!

Unknown dedi ki...

@Fashionlicious: Amerika'da 3. sezon başlayacak, biz hala 1. sezon tekrarlarını izliyoruz, yeni sezonda yeni bölümler olur umarım :(

Style Tricks dedi ki...

Sezgi, rica ederim, umarım seversin

Fasionlicious girl, bu aralar cok veriliyor ama cadı'nın dedigi gibi hala 1. sezon. Ustelik Amerika'da oldukca populer bir sov oldu!

Cadı'cım cevap icin tesekkurler :)

Related Posts with Thumbnails