Londra'nın en ucuzu, Primark!

Londra hediyeleri bitti, yazıları bitmedi bir türlü değil mi? Bu son yazı veya ondan bir önceki olabilir artık :) Söz konusu Londra olunca 5-10 yazıya sığdırmak kolay değil ne de olsa...

Daha önce yazdığım yazılara hep Londra'da alışveriş yapılabilcecek, ucuz yerleri öğrenmek isteyen sorular aldım. Bunun üzerine nasıl olur da Primark'ı yazmam dedim kendi kendime! Henüz tanışmamış olanlar varsa, Primark ismini unutmamalılar!

Yolda gördüğünüz 3 kişiden 2'sinde torbalarını görebileceğiniz Primark Oxford Street üzerinde. En yakın durak Marble Arch durağı.

IMG_2675

Mağazaya vardıktan sonra sizi ciddi bir mücadele bekliyor, buna hazırlıklı olmalısınız :) Primark'ı mağaza haline getirilmiş, geniş bir pazar olarak düşünebilirsiniz! Her şey gerçekten çok ama çok ucuz, özellikle 2 Pound yani 5 TL'den az fiyata satılan basic t-shirtleri tavsiye ederim... Hem kulanışlılar hem de kalite açısından hiç fena sayılmazlar!

Mücadelenin en büyüğü kabin sırasında başlıyor! Bu sıra uzadıkça uzuyor. Gözünüze her güzel gözükeni sepetinize atmamaya çalışın çünkü 8 parçadan fazlası kabinlere alınmıyor, tekrar sıraya girmeniz gerekiyor... Bu yüzden orta yerde kıyafet deneme telaşında insanlar görmeniz de mümkün :) Sırayı kontrol eden, parçaları sayan bir görevli, sizi kabinlere yönlendiren ayrı bir görevli var! Bunu atlattıktan sonra 2. etap da tabii ki kasa sırasında, burayı da aşarsanız gerçekten uygun fiyatlı bir çok kıyafetiniz olabilir :)

IMG_2677

Sadece kıyafet mi, mayo, pijama, çorap, aksesuar, denim... neler yok ki bu dev mağazada. Atmosphere markasını yanıyanlarınız vardır, daha önce Beyoğlu iş Merkezi'nde satıldıklarından bahsetmiştim. İşte bu, Primark'ın markası.

Londra yolu düşenler uğramalı ama antremanlı gitmeyi unutmamalılar, iyi alışverişler :)

4 yorum:

Lokum dedi ki...

yaz başında 5 pounda 2 çift bikinimi kaptım ben de :)

Adsız dedi ki...

Londra yazıları bitmesin... :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ben de inanılmaz bir fiyata bir ceket almıştım. Ama sadece bir kere giyip birine hediye ettim. Ucuz etin yahnisi hikayei olmuştu:(
Yine de daha iyi parçalar bulunabilir diye düşünüyorum:)

nar dedi ki...

Benim sabrım yetersiz kalıyor Primark'a! Bol zaman lazım bir kere! Bir de yanındaki halden anlayacak:)

Related Posts with Thumbnails