Style Tricks'den hediyeler var!

Dedim ya, Londra'da gezerken, güzelim havada parklarda keyif yaparken sizi unutmadım ve elim dolu geldim! Size bir sürü hediye getirdim! :)

Style Tricks'in 1. yılı çoktaan doldu ama hiç bir kutlama yapamadım, fazlaca gecikmiş olmanın da etkisiyle sadece 1 değil 3 hediye ile kendimi affettirmeye çalışacağım! Bundan sonra 3 hafta boyunca Pazartesi günleri Style Tricks'de sizi yeni hediyeler bekliyor olacak, Perşembe günleri ise hediyeler sahibini bulacak!

Urban Outfitters benim en sevdiğim mağazalardan! Hiç bir şey almasam bile mutlaka girmeliyim, didik didik etmeliyim! :) Size bu güzelim kırmızı vintage esintili ama pek kokoş çantayı getirdim! Gece çıkarken takın, gündüz takın, ister yandan, ister çapraz asın, her halukarda süpper olacaksınız şüphe yok :)

Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diyenlerdenseniz işte kazanmak için yapmanız gerekenler,

1. Blogumun izleyicisi olmak (izle butonuna basarak google, yahoo ve twitter hesaplarınızla kolaylıkla izleyici olabilirsiniz)

2. 08 Temmuz Perşembe günü saat 13:00'e kadar bu yazıya bir adet yorum bırakmak

Kazananı random.org belirleyecek, o zamana kadar Buckhingam Sarayı muhafızları ona gözü gibi bakacak! Bol şans :)


Urban Outfitters

66 yorum:

Lokum dedi ki...

londra kokulu çantayı istiorumm ;)

fashion house by zeto dedi ki...

Çekim o kadar cezbediciki bende istiyorum bende:)

Cerenicus dedi ki...

o kadar beğendim kiiii, bana çıkar mı acaba :))))

Hacer Sayıner dedi ki...

Ay ay ayyy ne şeker bir çanta bu böyle. Benim olmasını diliyorummm = )

1. yılını geçmişsin ama olsun, nice nice yıllara...

cerryy dedi ki...

ımmmmm
kırmızııı
enfess ;)

Adsız dedi ki...

bende bunun beyazı vaaaar ama kırmızısı da olsun, fazla çanta diye bir şey yoktur =))))

zeynep78 dedi ki...

harikaa ......
kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diyenlerdenim :))

bloğumda çekiliş bilgine de yer verdim daha çok katılım sağlanır inş. :)
http://efsane78.blogspot.com/2010/07/styletricks-ve-her-hafta-harika.html

ama en çokta ben istiyorum bu güzel londra kokulu çantanı :)
banada bol şans ..

zeynep efe

tuuced dedi ki...

tam da kırmızı bir çanta almayı düşünürken... :):)

Adsız dedi ki...

merhaba,harika süper bir hediye,umarım şans bana güler,izleyicin oldum,kampanyayı bloğumda duyurdum.

http://hergunguzellik.azbuz.ekolay.net/blog/yazi/oku/5000000013162885/styletricks-ve-her-hafta-harika-hediyeleri-

Unknown dedi ki...

me want it!! me want redbag!

hacerelçi dedi ki...

http://saricayirliler.blogspot.com/p/hediyeleri-beyendim.html bende istiyoyummm

. dedi ki...

Gerçekten çok hoş duruyor :))) mesela bana çıksa, süper olur :D

wantthefashion dedi ki...

magnetlerin güzelliğine bak:)kırmızı olsun benim olsun...

janset dedi ki...

sarı melissalarımla çok güzel duracak;)

Ecce Homo dedi ki...

Cok guzel buuuu:))
ben de istiyorum!!

aysegul akkopru dedi ki...

süpper bir fikir!!
her pazartesiyi iple çekeceğiz,,
bu arada çantanın ipi de şahaneymiş, rengi de pek güzelmiş,,:)))

Unknown dedi ki...

umarım bana cıkar ;)) , gerci bu tarz seylerle hiç sansım yoktur ama

ece dedi ki...

bu şık, havalı ,kokoş ,çanta severlerin asla hayır diyemeyeceği çantaya talibiiim umarım şanslıyımdır bloğumda yer verdim izleyicin oldum
ece kalaycıoğlu
http://derinceece.blogspot.com/2010/07/style-tricks-den-hediye-vaarr.html

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Çok tatlı bi hediye herkeze bol şans.

Archferda dedi ki...

muhteşem görünüyor:)
kırmızı aşığı biri olarak kazanmayı çok istiyorum!!

pembe balon dedi ki...

Renk dediğin kırmızı olur zaten ne kdar da güzel bir model kırmızı olması da cabası :)) umarım bana çıkar bu şeker çanta çok güzel ya !

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Merhaba hediyene bayıldım şansımı denemek istiyorum umarım bana çıkar :)

EzgiTF
ezgitufekci@gmail.com

oske dedi ki...

Ovvv Styletrics beni biliyosun ;) canta cidden cok hos;).ne iyi duşunmüşsün ;)

Adsız dedi ki...

hadi bakalım şansımı deneyeyim, Style Tricks bitti mi Londra yazıları?? Güzel güzel okuyordum:)

didi dedi ki...

KIRMIZI HASTASI BİRİ OLARAK KOKUYU ALDIM.BENDE BURDAYIM.UMARIM ŞANSIM BOL OLUR:))
dilek gedik

Unknown dedi ki...

ben kazanmak istiyorummm!!

fosette dedi ki...

hem kırmızı,hem çanta, üstüne bir de londra'dan... daha ne olsun? e bir de benim oldu mu tamamdır!

Adsız dedi ki...

bende şansımı denemek istiyorum bilgisayarımın gerizekalılığı sebebyle izleyici olamıyorum ama o can alıcı kırmızının hatırına inisiyatif tanıyamazmısın?? pınar

ESRA ERGEN dedi ki...

bu çanta benim olmalı http://esraergen.blogspot.com/2010/07/style-tricks-den-hediye-vaarr.html
Esra Ergen

pınar dedi ki...

merhaba bende izleyicin oldum umarım kazanırım
pınar çolak

ereknur dedi ki...

Süpersiniz....İzlemedeyim ve kazanmak istiyorum.ayşenur erek ereknurqmynet.com

Yelda Özyurt dedi ki...

bayildimmm, kazanmak istiyorum: http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/07/style-tricksden-hediyeler-var.html

touch the sky dedi ki...

Buckhingam Sarayı muhafızlarının elinden o çantayı teslim almak harika olacak, Londra'da 1 yıl geçirmiş birinin en ihtiyaç duyacağı şey bu olur galiba...
selamlar

http://touchtosky.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Ben de varım:))))))))

başıyazmalıkız dedi ki...

bu güzelliği ben de istiyorummm :)
herkese bol şans..

uğurböceği dedi ki...

slm ben uğurböceği.blogunu yeni keşfettim.hediyenden blogda bahsettim.http://otuzunda24saat.blogspot.com/2010/07/hediye-var-canlarm.html
blogumada beklerim :))
buda benim blogum.çantaya bayıldım.

Hanife başak dedi ki...

Çok hoş Bende istiyorum. umarım benim olur :p

melek dedi ki...

ay bayıldım izlemeye aldım aynen katılıyorum canım kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun çok istiyorum bu çantayı inş benim olur

Nur dedi ki...

Bende istiyoruuummmmmm :)))

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

çok güzel bende istiyorum :)

Dilekce.. dedi ki...

Offffffff süpper bişey bu ya, kırmızı olsun 5 fazla olsun diyorum ve bu orjinal görüntüsü ile beni kendine aşık eden harikaaaa çantayı istiyorum.. Lütfen random.org lütfen.. :P
Bi gün senin de bana işin düşer demedi deme randomcum.. :DD

dilan dedi ki...

heyy hediyeler çok güzel umarım bana çıkar gerçi pek şanssızımdır ama =)

Adsız dedi ki...

çook güzeel=)bayıldım kesinlikle kırmızı olsun 3 lira fazla olsun ;)

iremmic dedi ki...

oleeey bir çantam daha olsun, kırmızı olsun senden olsun!!!

Cansın's World dedi ki...

kırmızı olsun benim olsunnn :)) bende isitiyorumm :)

Unknown dedi ki...

offf çok tarz görünüyor.ne kıskanç bakışlara maruz kalacak:)bende de güzel dururdu hani...Güzin Öztürk

deniz dedi ki...

Bayıldımmm ve benim olsun çok istiyorum.Umarım şanslıyımdır...

~~esra~~ dedi ki...

süper bi çanta benim olsun nolurrr :)))

Masum İnciler dedi ki...

bende katılmak istiyorum :) bu arada blogun çok güzelmiş

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

TRye gönderim yapmadığı için üzüldüğüm markalardan biri UA. çantanın chainmail ve vintage görüntüsü, kırmızının doreyle uyumu ve maksimalist duruşu.. istiyoruumm!:)))

Unknown dedi ki...

ben kırmızıyı çok sevdiğim için hemen katılmak istedim. koltuklarım bile kırmızı.bloğumda bahsettim.izlemeye aldım.
http://agonya82.blogspot.com/2010/07/style-trcks-n-supriz-supriz-hediyeleri.html

ekici.nuran dedi ki...

Çok güzel bir kampanya canım bloğunla yeni tanıştım izleyicin oldum face sayfamda kampanyanı duyurdum: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001054627379 NURAN EKİCİ ekici.nuran@hotmail.com

Unknown dedi ki...

bu güzelim canta için bir de ben sansımı deneyeyim (a-t_i-@hotmail.com)

zühra dedi ki...

Şart değil ama bırakmak istedim doğrusu...

Gizem dedi ki...

istiyorummmmmm:)

Unknown dedi ki...

çantaya bsyıldımm bende katılmak istiyorum:) teşekkürler.
www.seaofmls.blogspot.com

Fashioncholic Girl dedi ki...

çanta gerçekten çok hoş :)

April dedi ki...

Çanta harika!
İzleyicin oldum, merakla sonucu bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

ya bn de istiyorm yaa :( gecen sene bu tam bu günlerde londradydm geldm türkiyeye psikolojim bozuldu zaten aldgm herseyi millete dagttm ordan hatıra hiçbişe kalmadı elimde:D

mutludavet@gmail.com dedi ki...

çok hoş bi çanta =))
ben de
ben dee
ben deeeee
diyorum.
=)))

matmazel_kokos dedi ki...

o çanta benim olmalı:)

Unknown dedi ki...

bende geldimm :) hadi bakalım şansımı dneiyorum.Bloguna bayıldım buarada:)

restoration dedi ki...

offf harika bişey buu. süper görünüyor gerçekten...

Nasilgiysem dedi ki...

ay ne olur şans bana gülsüüün :D

Unknown dedi ki...

izleyicin oldum daha önce yorum yapmama rağmen sanırım nette sorun olması sebebiyle yayımlanmadı umarım kabul edersin yorumu..http://twitter.com/zeynepkaraorman burda duyurdum umarım bana çıkar..

nihan dedi ki...

tühh kaçırdım :(((((

Related Posts with Thumbnails