Şanslı kişi, iyi bak bu gözlüğe! :)


Geldik Londra hediyelerinin sonuncusunu açıklamaya!

Beni twitter'dan takip edenler okumuştur, bu gözlükten bir tane de kendime neden almadım diye pek hayıflandım :) Kendisini çok beğendim, bağlandım ama söz verdim bir kere hediye etmeye :))

gozluk

Uzun lafın kısası bu güzelim gözlüğü kazanan kişi 12 numaralı yorumun sahibi Aicha! oldu! Kendisini tebrik ediyorum ve bana iletişim bilgilerini mail atmasını rica ediyorum. Güzel günlerde kullan Aicha!


Yorum bırakan, güzel şeyler yazan herkese çok çok teşekkür ederim. Style Tricks'i izlemeye devam edin :)

8 yorum:

Aslı dedi ki...

Bühüüü keşke 2-3 dakika da ha geç yorum yazsaymışım:((

Yelda Özyurt dedi ki...

eh bize de tebrik etmek dusuyor:)

Unknown dedi ki...

ben de bir umut bekliodum :( güzel günlerde kullan aicha.

Tuppence Beresford dedi ki...

cokzel gozluktu, allah rahmet eylesin

deniz dedi ki...

tebrikler, umarım zevkli ellere gider, bol bol eğlenir :)

nihan dedi ki...

tuhhh...tebrikler kazanan arkadaşa

dstyle dedi ki...

tatlım ya çok güzelmiş ben çok zamandır beyaz gözlük peşindeyim ama bu çok tatlı:)) netten falan herhangi bir yerden bulamaz mıyız acaba bilgin var mı??

Style Tricks dedi ki...

arkadaslar, herkese cok tesekkur ederim...

dstyle, urban outfitters'ın internet sayfasına bir bak istersen...

Related Posts with Thumbnails