Londra hediyelerinin sonuncusunu kaçırmayın!

Londra hediyelerinin ilk ikisi sahibini buldu! Çok isteyen iki kişi hediyeleri kazandı, o yüzden ben de ayrıca mutlu oldum! :) Gelelim bu hediye serisinin son halkasına :)

Bu defa, fotoğrafını aşağıda gördüğünüz kokoş mu kokoş güneş gözlüğü sizin olabilir! Kendisi daha önce hediye ettiğim kırmızı çanta gibi Urban Outfitters'dan alındı. Biliyorsunuz bu sene bu modeller pek moda, çiçek desenleri de öyle. O zaman bu ikisi bir gözlükte neden birleşmesin değil mi? Üstelik bu model sadece sizde olacak, havanızdan geçmek de pek zor olacak :)

gozluk

Gelelim yapmanız gerekenlere, 

1. Bu yazıya bir yorum bırakmak ve

2. Hala değilseniz sağda bulunan ''İzle'' butonuna tıklayarak izleyicim olmanız (Blog sahibi olmanıza gerek yok, google, yahoo veya twitter hesaplarınızla da izleyici olabilirsiniz.)

22 Temmuz Perşembe günü saat 13.00'e kadar bunları yapmanız yeterli! Bol şans! :)

76 yorum:

fioritamodatasarım dedi ki...

harikaymış bu ! beyaz ve floral desenli. çookk istiyorum lütfen lütfen lütfen benimm olsunnn !!!

Archferda dedi ki...

çook beğendim,harika bir gözlük.
umarım şanslı kişi ben olurum:)

bd dedi ki...

Kırmızı çantayı kazanamadım ama umarım bu cici gözlüğü kazanırım çok güzelmiş:)

Unknown dedi ki...

Zaten izleyicinim (:
Ay bayıldım yahu bu gözlüğe..
Hem kedi gözü hemde çiçek deseni harika harika!!

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Çok cici bir gözlükmüş zaten izleyicindim, ben de şansımı denemek istiyorum, sevgiler...

Adsız dedi ki...

yaaa çok güzel ama bu gözlük::))
benim olur umarım....

Unknown dedi ki...

beyaz gözlük istiyordum umarım şans bu kez güler.Bloğumdada yer verdim.zaten izlemedeyim.sabırsızlıkla 22 temmuzu bekliyorum.
http://agonya82.blogspot.com/2010/07/londra-hediyelerini-kacrmayn.html
Emine yavaş

oske dedi ki...

çiçekler tam bana göre :)

uğurböceği dedi ki...

ÇOK GÜZEL ÇOK ZEVKLİSİN.İNŞ.ŞANSIM GÜLER.HARİKA ÇANTAYI KAÇIRDIK BU BAKALIM KİMİN NASİBİ.(İNŞ.BENİM NASİBİMDİR.)

ZET Fashion dedi ki...

Aman tanrım müthiiiiş :)

Aslı dedi ki...

Ne güzel bir gözlük bu böyle!

Aicha! dedi ki...

Çok güzel bir gözlük :) Çiçek desenleri ayrı bir güzel görünüyor :)

nily21 dedi ki...

Kokoşluk sözkonusu olunca hayatta kaçırmam..Şaka bir tarafa bloğunu severek takip ediyorum zaten..Bakalım kime çıkacak:)
www.trendyandfriendly.blogspot.com

touch the sky dedi ki...

çok tarz bir gözlük gerçekten benim olsun mu...

biu dedi ki...

zevkli blog sahibesinin hediyeleri de birbirinden zevkli ve özel yine!

April dedi ki...

Ne kadar güzelmiş gözlük :)
Ben de istiyorum :)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Çok güzel bende varım :)

restoration dedi ki...

lütfenn lütfeeenn benim olsun. bayıldım süper bişey buu

aysegul in ny dedi ki...

ny'dan urban outfitters'tan aldıgım gozlugum kayboldu ıkı hfta once nası ıcım yandı yaa :(( bu da yakısan kaybetmeyecek bırının olur ınsallah :)

sistresslouise dedi ki...

benim olsa?

=)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Yaaa çok güzeeel diğerlerinde şansım yaver gitmedi bu sefer benim olsun :))

EzgiTF
ezgitufekci@gmail.com

Unknown dedi ki...

bayılırım çiçeklere
bolll şansss
özlemm
sanlikiz@hotmail.com
zaten izleyicinim face te yayınladım.
http://www.facebook.com/profile.php?id=767859290

Adsız dedi ki...

çok şekermiş, çiçekli çiçekli, tam yazlık

zui dedi ki...

mükemmel bayıldım!asostan gelen gözlüklerim kutudan çıkarır çıkarmaz kırıldılar bunlar daha güzel!

Lokum dedi ki...

ben de istiorummmm :))

ESRA ERGEN dedi ki...

Bu senenin modası beyaz gözlük harika bir hediye http://esraergen.blogspot.com/2010/07/style-tricks-den-hediye-vaarr_19.html. çanta olmadı belki bunu kazanırım

Esra Ergen
esra.ergen@hotmail.com

reyhane dedi ki...

Selam ve offf "Üstelik bu model sadece bende mi olacak?" ne diyorsun!Olsa da sosyetem çatlasa..Olsun lütfennn..Öyle böyle istemiyorum bu gözlüğü..

Adsız dedi ki...

çook güzeeel!

fatma özdemir dedi ki...

merhaba çok güzel benim olsun isterim izleyicin oldum
fsonmez44@mynet.com

bebo dedi ki...

istiyoruuuummmmm. benimmm ollll.

deniz dedi ki...

bu hafif çekik, cat eye tipi gözlükler de tadından yenmiyor :) urban outfitters da cool'un tanımını yapan bir mağaza, çok beğendim, inşallah diyelim artık :)

Unknown dedi ki...

hadi bu sefer olsun yaa :) çok güzell

melek dedi ki...

ayy bayıldım benim olsun lütfen izleyicindim zaten canım blogumda yayınladım http://nevarsasatyorum.blogspot.com

Yelda Özyurt dedi ki...

Ama bu gozluk cok guzel:)
lutfen ben kazanayim artik:)
yeldaaksu@gmail.com

Kurbaga Prensesler dedi ki...

biz de istiyoruz biz de :) teşekkürler

pembe balon dedi ki...

O ne şirin bir gözlük öyleee :)
Bayıldım resmen umarım şanslı kişi ben olurumm (:

Unknown dedi ki...

Her gün bakmaya çalışıyorum blogunuza. Bu yaz için beyaz gözlük almak istiyodum ama alamamıştım kazanırsam çok mutlu olurum.
Teşekkürler.
www.seaofmls.blogspot.com

LATHINNAA dedi ki...

inşallah en çok ihtiyacı olan kazanır.benim de ihtiyacım var da :)))

makeuparfume dedi ki...

tatlım izleyicinim:)

ve bloğumda kampanyandan bahsettim,linki:

http://makeuparfume.blogspot.com/2010/07/styletricks-den-muhtesem-bir-gozluk.html

Mailim:
perfemma@gmail.com

herkese bol şans diliyorum..
sevgiler...
Şennur..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gerçekten çok hoşmuş:)

Tuppence Beresford dedi ki...

pek beğendim, haydi bakalım, rastgele :))

ANTİGONE dedi ki...

bu güzellik benim olsuuuuun ;DD

pinar dedi ki...

ahhh hayıııııırrr bu benim olsun benim olmalı evet evet kesnlkle benim olmalı herşeyimi alın ama bu benim olsun gardırobuma karşılık bu gözlüğü iztiyorum lüffen lüffen evet evet lüffen!

Beetle dedi ki...

tarz bir gözlük, ben de şansımı deneyeyim :)

Neşe Kılavuz dedi ki...

kazanmayı çok isterim.
http://nesekilavuz.blogspot.com/2010/07/style-tricks-den-hediye-vaarr.html
Neşe kılavuz
neseege@mynet.com

müge dedi ki...

Ama bu müthiş bişey! Rüyama girecek nütfen benim olsun nütfeeen :) Bu çıtır benim olsun dile benden ne dilersen :)

nihan dedi ki...

izleyicindim,gözlüğe bayıldım,bahar havası :)
umarım kazanırım
http://www.facebook.com/profile.php?id=528858840#
parmakkurabiye@gmail.com
Nihan Keçeci Tali

Serap Sahin dedi ki...

ben kazanım bari..

PınaRLaBizBizE dedi ki...

bende izleyicinim zaten umarım bu gözlüğü kazanırım çok güzeell
pınar

Esra dedi ki...

çooookk güzel:))

benim olsalar daha da güzel olcak:))

ayakkabikrizi@gmail.com

Cerenicus dedi ki...

postu ilk yayınladığında gördüm ama bu kez birkaç gün bekledim, bakalım bu taktik tutacak mı? Çünkü bu gözlüklere de daha önceki hediyelerine olduğu kadar bayıldım :)Daha çok post yayınlamalısın çünkü seni takip etmeyi gerçekten seviyorum. Görüşmek üzere...

cerengnc@hotmail.com

madammoda dedi ki...

Çok tatlı bişiy bu yaaa, istiyor muyum? Evet istiyorum. - Bu da soru mu şimdi :))) -

Manolya dedi ki...

şahane gözlükler! tatile gitmeden önce benim olsaydılar çok sevinirdim :)

kaybolmayan sakız dedi ki...

istiyorum istiyorum istiyorum!!! alıcam fıstığı takıcam gözüme:)))

thederia dedi ki...

OMG!Bu nasıl güzel bi gözlüktür böle :) benim olsun benim olsun...41kere sölesem benim olur belki :D sans benimle ol!

Unknown dedi ki...

Sizi hep takip ediyordum ama izleyiciniz olmamıştım,bu güzel gözlük bahanesiyle sizin de izleyiciniz oldum.Gözlük hoşuma gitti e ne diyelim hayırlısı !

Zeynep dedi ki...

bi güneş gözlüğüne o kadar ihtiyacım var ki.. eğer bana çıkarsa cuk oturucak.. ZEYNEP GÜLER :) inş. bana çıkar

melda_9017 dedi ki...

ayyy bayılıyorum senin bu londra hediyelerine yhaa:Dama en çokta bu gözlüğü beyendim yalan yok:Dumarım benim olur:D

Adsız dedi ki...

çoook güzel bi gözlükmüş=)

naki dedi ki...

bu ne harıka bı gozluk...sansımı deneyeyım bakalım...
bana cık bana cıkk :):):)

cerryy dedi ki...

ay bayıldım bayıldımmm !!!

nilü dedi ki...

aman tanrım! bayıldım bu gözlüğe.. benim olma ihtimali küpküçücük biliyorum ama umut fakirin ekmeği! n'olur benim olsun bi süre başka bişi istemiycenm n'olur!

Hacer Sayıner dedi ki...

Süper bir gözlük buuuuuu = )

Tüm hediyeler için teşekkürler... Kendine bile 1 tane almamışken okuyucularını bu kadar düşünmen harika.

Unknown dedi ki...

AŞIK OLDUM RESMEN VE ŞU AN ÇEKİM YASASINA İNANDIM. İNTERNETE BEYAZ ÇERCEVELİ GÖZLÜK BAKMAK İÇİN GİRDİM VE İLK AÇTIĞIM STYLE TRICKS SAYFASINDA O BENİ BEKLİYORDUR :)

Unknown dedi ki...

diğerlerini kazanamadım diye üzülmüstüm ama bu en güzelll ;) lütfen benim olsunnn a-t_i-@hotmail.com

Sena dedi ki...

Aman Yarabbim! bayıldımmmmm bu gözlüğe tam benlik kokoş:D böyle beyaz bir gözlüğümün olmasını çok istiyordum zaten.Okuyucularınıza böyle güzel hediyeler vermeniz çook güzel.Şimdiye kadar hiç hediye kazanamamış biri olarak bu gözlük bana çıkarsa havalara uçcam:))

p dedi ki...

Selam.. izleyiciniz oldum.. gözlük çok şekerr.. bayıldım.
Şimdiden herkeze bol şans...
Pelin Yanık

ereknur dedi ki...

Merhaba izleyiciniizm.Gözlüğü çok beğendim.Kazanmayı çok ama çok ama çok istiyorum.Umarım şanslı kişi olurum.ayşenur erek ereknur@mynet.com

Adsız dedi ki...

3 hediye de birbirinden güzeldi umarım bukez şans benden yana olur.gözlükte çok kokoş=)

Adsız dedi ki...

bayıldııımmm! tatile çıkmama 2 gün kala hemdeee!umarım şanslı kişi ben olurum =)bu arada tesadüfen denk geldim bloguna takibindeyim artık =)

Sumru dedi ki...

son şansımı denemek istiyorum...belki bu sefer bana çıkar...;)

Esra dedi ki...

çok şekermiş:)

Kampanyasever dedi ki...

Yaa son anda yetiştim valla ben istiom bennnn :)

işin komik yani ben gözlük toptancısında çalışıyorum :)

Türkiyenin bi çok yerine mal yolluyoruz ama benim gözüm sizinkinde çünkü biz böle gözlük satmıoz :)

ayy ben bunu çok beğendim eğer ben kazanırsam patronlara hava atıcam :D

Fulya Bozkurt

Ay Wisch dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
juillet dedi ki...

renkleri çok uyumlu, kırmızı saçlarımla çok yakışır yüzüme, benim olsa pek mutlu olurum:)

gülsüngül dedi ki...

bende son anda yetiştim sanırım hediyene bayıldım :)

Related Posts with Thumbnails