Style Tricks Hediyeler Vermeye Devam Ediyor!

Geldik Londra hediyelerinin ikincisine!

Topshop'ın makyaj malzemeleri çıkaracağından uzun zaman önce bahsetmiştim. Ben oradayken hepsi magazada bir bir yerini almıştı! Bu haftaki hediyeniz de bu koleksiyondan 2 parça. 1 adet allık ve oje sizin olacak :)

top shop

Krem allık, her türlü ten rengine yakışacak bir renk, ismi nutmeg! Ben, kendime de aldim cok severek kullaniyorum :) Rengini burada görebilirsiniz,



Peki kazanmak için ne yapmanız gerekiyor? :)

1) Eğer hala değilseniz sağ tarafta bulunan 'İzle' butonuna tıklayarak izleyicim olmanız,

2) Bu yaziya bir yorum birakmaniz ve yorumda Style Tricks'le ilgili en sevdiginiz seyi yazmaniz! Bu bir yazi, haber, fikir, tasarim....vs. her sey olabilir :)

15 Temmuz Perşembe saat 15:00'e kadar yorum gönderebilirsiniz, aynı gün kazananı açıklayacağım! Bol şans :)

42 yorum:

iremmic dedi ki...

izleyicinim tabii kiii!!! yaa nasıl diyim bi kere her şeyi bi kenara bırakiym, şu ara acayip İngiltere'ye gidesim var! senin yüzünden =D eşime bu konuda baskı yapsammı diyorum resmen. blogun gerçekten benzerlerinin arasında çok samimi ve saf duruyor, hani böyle deli gibi kendini zorlama bir şeyler yapmıyorsun belli ki. her sabah kalkıp okumayı sevdiğim postlar...cidden tebrikler.

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Merhaba blogunuzun izleyicisiyim ve bu hediyelere bayıldım makyaj diyince akan sular duruyor zaten benim için:)
Umarım şansım yaver gider.

EzgiTF
ezgitufekci@gmail.com

melek dedi ki...

canım izleyicindim zaten en çok indirmli ürünleri bizimle paylaşıyorsun ya çok hoşuma gidiyor ayrıca hediyelerine bayıldım inş benim olurlar

Unknown dedi ki...

hediyeler çok şeker!
zevkini seviyorum! çoğu zaman beğeniyorum seçimlerini :)

ANTİGONE dedi ki...

blogunda en sevdiğim şey kesinlikle fotoğraflar! bir de gittiğin yerleri öyle ayrıntılı yazıyorsun ki, gitmiş, gezmiş kadar oluyorum. yalnız şu Londra pazarları postunu ben gitmeden yazmış olsaydın keşke ;p

Unknown dedi ki...

hediyeler çok şık...
sitede en çok neyi beğendiğime gelince özenle hazırladığın slide showlar çok hoşuma gidiyor. uzun cümlelerle yerine, çok güzel bir şekilde aktarıyorsun:)

Beetle dedi ki...

guzel hediyeler :))

beni son zamanlarda en cok vuran konu londra yazilarin oldu, ozellikle agustos ta gitmeyi dusunurken cok sukela oldu :))

Kurbaga Prensesler dedi ki...

ben gezi yazılarını seviyorum, bol görselli Londra postları favorimdi ^_^

wantthefashion dedi ki...

yaaa çok imreniyorum sana heryerden bişi topluyosun o da yetmezmiş gibi paylaşıosun... en son yaptıgın şapkalara bayıldım zaten sölemiştim...:) keşke izmirdeki topshop magazası kapanmasaydı...:( çok özlüyorum:/

Adsız dedi ki...

bi önceki yarışmayı kaçırmış olsamda umarım şimdi şanslı kişi ben olurum:) moda ile ilgili özel sözleri arıyodum sadece sende buldum teşekkürler styletricks

April dedi ki...

Merhaba, blogunu en çok, yazım uslubun, sadeliğin ve modernliğinden ötürü seviyorum :)
Hediye çekilişi sonucunu merakla bekliyor olacağım...

pembe balon dedi ki...

izleyicinim zaten :) umarım bu sefer şanslı kişi ben olurum çok ciciler ya :))
indirimli ürünlerden bizleri haberdar etmen ve ingiltere postlarına bayılıyorum.İngiltere meraklısı oldum çıktım :D

DEVRIM dedi ki...

merhaba canım

benim en cok moda yazıların ve güzel fotografların hoşuma gidiyor..

http://makeupgirl-d.blogspot.com/2010/07/style-tricks-hediyeler-vermeye-devam.html

devrimguren@gmail.com

dilan dedi ki...

moda ve makyajla ilgili en yeni haberleri senden öğreniyorum yetmez mi=)?
sevgiler...
Dilan

Pembe-askı dedi ki...

Yazılarını ve bakış açını çok beğeniyorum. Seni yakından takip eden biri olarak bütün yazılarını ve çektiğin fotoğrafları bizlerle paylaşmanı taktir ediyorum. Çok güzel bir blogun var benim blog'umun da senin ki kadar tanınmış ve güzel olması için çok uğraşıyorum. Tebrikler. Öptüm.
http://pembe-aski.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

izleyicinim ve blogunu seviyorum çünkü bahsettiğin konular güncel yazıların ve içeriğindeki fotoğraflar çok başarılı....ve
verdiğin hediyeler süper hala kaçırdığım o güzel kırmızı çanta için üzülüyorum umarım bu kez kazanan şanslı ben olurum :))))

Ada dedi ki...

ojeye taptım! styletricks'in en çok londra yazılarını seviyorum cunku agustosta orada olucam. grace kelly sergisini kaçırmak yok ;)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Mrb bende izleyicinim katılmak isterim :) Blogunda en çok fotoğraflarını seviyorum:)

Yelda Özyurt dedi ki...

seni ve gezilerini seviyorum, hediyen cok sirin gorunuyor, kazanmak istiyorum:)

Adsız dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,kampanyayı bloğumda duyurdum.
http://hergunguzellik.azbuz.ekolay.net/blog/yazi/oku/5000000013179391/Style-Tricks-Hediyeler-Vermeye-Devam-Ediyor-

bu blogda en çok alışveriş haberlerini seviyorum.Kampanyan süper,uamrım kazanırım.

Sumru dedi ki...

Merhaba Ully,

Blogunu bulmam aslında tamamen şans benim için...İsviçre ile ilgili gezi yazıları ararken seninle karşılaştım..Şu Zurih yolcusu kalmasın yazın..:)vee sonrasında Londra gezilerin çıktı karşıma..(Ekimde oradayım bende:)) addicted durumları yarattın bende hemen favorilerime aldım seni..hem gezikolik hem de alışverişkolik
olmanda cabası ;)))(daha ne olsun ki demi;) ben aslında blogunun freestyler tarzını seviyorum. Hiç bozma bu formatını çünkü tüm yazıları bir içimde okuyası geliyor;) uyduruk prenses sana da seslenmek istiyorum stockholm benim en beğendiğim şehirlerden biri harika bi şehirde yaşıyorsun..kıymetini bil...hımmm şimdi bende oralarda olsaydımm keşke..(rüya modu::) ben kaçtım :p

Fashioncholic Girl dedi ki...

style tricks'in blogunun tasarımı onu daha okunaklı yapıyor , üslubu da güzel olunca ..:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Aaa çok şeker şeyler bunlar!! Şanslı StyleTricks okuyucusunu şimdiden tebrik ediyorum! Ve hmmm StyleTricks ile ilgili en sevdiğim şey blogdaki samimi yazı dilin sanırım. Karşılıklı konuşuyormuşuz gibi hissediyorum :)

alis dedi ki...

Londra postları vesilesiyle keşfettim (anglofil ve londrakoliğim), epey gerilere kadar okudum. İçeriğini kendin üretiyor olman, bunu da zevk sahibi bir şekilde yapıyor olmanı sevdim. Sağdan soldan duyduğumuz haberlerin tekrarı değil, gerçekten ilginç. İndirim haberleri de başarılı, zira sonbahardaki önemli bir düğün için BCBG'nin indirime girmesini umuyordum, sayende öğrenmiş oldum :) Sevgiler..

ece dedi ki...

izleyicinizimm tabii:)ve bu durumdan büyük keyif alıyorum.bloğunuz benim için hem yuriçi hem yurdışı modasını aynı anda kolaylıkla takip edebildiğim takmadığım zaman görmekte zorlandığım numaralı bir gözlük adeta...
ece kalaycıoğlu

Unknown dedi ki...

moda dünyasında ne gibi yenilikler olduğunu sizin sayenizde öğreniyrm teşekkürler:) izleyicinzim hediyelere ben de talibim.

melda_9017 dedi ki...

bloğunun en hoşuma giden özelliği gezip gördüğün yerleri anlatman ve fotoğraflaman:)gidemesemde az da olsa görebilmek beni mutlu ediyor sana bunun için teşekkür ediyorum...başarılar:)

bd dedi ki...

Düzenli olarak blogunu takip ediyorum.Hazırladığın her postu sevdiğimi söyleyebilirim:)Londra bir başka tabiki de:)

happynymph dedi ki...

merhabaaa! blogunun en sevdiğim yanı bakarken içimin açılıyor olması. =) bir de yeni şeyler öğretmesi tabi ki.
p.s. o makyaz malzemeleri benim olsuuuun! (parmaklarımı kilitledim) :)

Unknown dedi ki...

selam style
bol görselli gezi yazılarını ve moda yazılarını severek takip ediyorum izleyicinim (hatta artık kayıtlı)kalbi olan topuklular yazına yorum bıraktım herkese bol şans..
özlemm
sanlikiz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

topshop denince akan sular durur heleki makyaj malzemeleri hımm dayanılamaz benim ossuun olurmuuu :))

BAŞAK

Aslı dedi ki...

Blogun esas konusu moda olsa da ben şimdiye kadar en çok anneler gününde yazdığın "Benim Annem" yazını sevmiştim. Senin moda anlayışının ve dolayısıyla bu blogun da temelini anlatan bir yazı aynı zamanda...

Cansın Ekşi dedi ki...

meraba blogunu tesadüfen buldum. moda ile ilgili sözleri okuyodum hepsi cok hosuma gitti . birden 'hediye' diye bir kısım gördüm ve sonra topshop makeup! topshop un websitesinden makyaj bölümü olduğunu biliyodum ama ilk senden gördüm. blogunu kesfedeli daha 10 dk olmadı ama uzun bi arastırmaya giricem gibi geliyor.
renkler tatlı umarım bana çıkar.
ama cıkmazsa da kullanıcak olan kisiye hayırlı olsun diyorum.

Adsız dedi ki...

blogum yok o yüzden twitten izlemeye aldım:) bu çekileşede kız arkadaşım için katılıyorum umarım bana çıkarda süpriz yapabilirim aliartiran@hotmail.com

tuuced dedi ki...

gezi yazılarını ve sakin bir tavrırlar yazmana seviyorum:)
ben de panik atak var..sakinlik bana uzak :):)

Unknown dedi ki...

Çok renkli arka planlar gözümü yoruyor ve insan yazılara odaklanamıyor ama senin bloğunda arka planın beyaz olması yazıları bol bol fotoğraflarla süslemen tam benim göz zevkime hitap ediyor!! (:

Serap dedi ki...

Yabancı blogları özendirecek içeriği...

zui dedi ki...

bu zamana kadar nasıl farketmedim anlamadım ama bugün sağolsun styleboom tweetledi de artık takip ediyorum!:]

pudraşekerim dedi ki...

Tabii ki de yurt dışı seyahatlerini anlattığın yazıların canım...Fırsat bulup da gezemediğim yerleri senin kaleminden okumak gerçekten ordaymış hissi uyandırıyor...Teşekkür ederim...

burci dedi ki...

umarım kazanırım en çok stille ilgili bilgilendirmelerin hoşuma gidiyor... iyiki varsın.

Zeynep dedi ki...

merhaba çok istediğim bi ürün.. çok kaliteli.. inş bana çıkar..

ZEYNEP GÜLER

gülsüngül dedi ki...

yeni izleyicin oldum blogun çok güzel hediyenede bayıldım umarım kazanırım :)

Related Posts with Thumbnails