YEŞİM TEKSTİL SATIŞ MAĞAZALARI!


Geçtiğimiz haftasonu bir arkadaşımızın düğünü için Ankara'daydık. Aile ve arkadaşlarla, dolu dolu bir haftasonu geçirdik ve Pazartesi sabahı erkenden yola çıktık. Çıkarken kahvaltı yaptığımız pastanenin yanındaki mağaza maalesef henüz açılmamıştı ama bu size anlatmama engel değil! :)

Yeşim, Ankara'dayken sık sık alışveriş yaptığım bir mağazaydı. Burası Yeşim Tekstil'in satış mağazası. Yeşim Tekstil, Bursa merkezli ve çok iyi çalışan, üretimde kaliteye önem veren ve kısa sürede çok büyümüş bir firma. Birçok markaya üretim yapıyor ve üretim fazlalarını da mağazasında satışa sunuyor. Bu markalar arasında Victoria's Secret, Banana Republic, Gap, Esprit, Calvin Klein gibi markalar var! Özellikle pijama ve sabahlıklar tahmin edersiniz ki harikalar!

Her uğradığımda mutlaka birşeyler aldığım ve tüm aldıklarımdan çok memnun kaldığım bu mağazayı şiddetle öneriyorum. Ankara'lılar haftada bir, Ankara'ya yolu düşenlerse ayrılmadan mutlaka uğramalı! :) İstanbulda maalesef mağazaları yok, Ankaradakiler ise Ümitköy ve Tunalı Hilmi Caddesinde.

5 yorum:

burçak yıldırım dedi ki...

Fabrikasını iki kez gezmiş biri olarak, ah güzel şeyler üretilir orada, en son ondan fazla marka vardı (nike, hugo boss vs.) ..

Bursa merkezli olmasına karşın, Bursa satış noktasında son derece basit şeyler satılıyor. Her seferinde elimiz boş dönüyoruz. Şanslısınız.

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

bence de Ankaralılar şanslı bu anlamda,kumaş kalitesi çok iyi olduğunu ben de duymuştum ama ürünlerini hiç görmedim,sizlere iyi alışverişler

sekerbulutu dedi ki...

meşrutiyet caddesinde de bir mağazaları var, kızılaya yolu düşenler için bu da bir dip not olsun:)

ezgin dedi ki...

tunalıdakı yerı tam olarak nerde ankaradayım ama bılmıorum yada mesrutıyettekı bılgılendırısen sevınırım:))

Style Tricks dedi ki...

Burcak, stil sahibi bayanlar, ankaradayken sanslıydım, evet. Keske istanbulda da magazaları olsa

Seker bulutu, cok tesekkurler :) tam yerini de biliyorsan yazabilir misin, ezgin soruyor :)


Ezgin, Tunalı'daki mağazası no 82 olarak geciyor. Cadde uzerinde rahatlıkla bulursun diye dusunuyorum.

Related Posts with Thumbnails