Gezmeyi Sevenler Bu Blog'a!

Beni twitter'dan takip edenler hatırlayacaktır, bir süre önce arkadaşım Özlem'e açtığımız blogdan bolca bahsetmiştim! Özlem'e bir nevi zorla açtırdım bu blogu ama artık onun da kanına girdi bu iş, her açtığımda yeni yazılar görebiliyorum :)

Özlem, benim gibi gezmeyi çoook seviyor ve aynı zamanda da fotoğraf çekmeyi! Üstelik Paris'te fotoğraf eğitimi almış ve harika fotoğrafları var! Gezdiği gördiği yerleri anlatıyor, fotoğraflarını paylaşıyor blogunda...

Haberlerin en güzeli ise Özlem'in bundan sonra vakti elverdiğince Style Tricks'in fotoğraf editörü olacağı! Yani fotoğraflarını burada da bolca görebileceksiniz ama şimdi Pins in My Map'e göz atınız :)

2 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

aaa fotograf işi süper olmuş,benim foto editörüm de pusat :)))

Adsız dedi ki...

İzlemeye aldım, çok hoş bir blog, teşekkürler öneri için;)

Related Posts with Thumbnails