ÇEŞME-ALAÇATI TATİLİMİZ!

Dün akşam eşim ve arkadaşlarımızla gittiğimiz 3 günlük Çeşme Alaçatı tatilinden döndük. Çok çok çok güzel bir 3 gün geçirdik. Denize girdik, yüzdük, yedik, içtik, sohbet ettik, dinlendik! Bir tatilden daha ne bekleyebilir insan... Ha bir de alışveriş olabilir, o konuda da pek eksik kalmadım :)

Çeşme'yi neden bu kadar sevdiğimi bir kez daha anladım. Denizin güzelliği, hiç bunaltmayan havası ve rüzgarı, Alaçatı'nın insanı bir anda saran sıcacık atmosferi, yemekler, otlar, mezeler..... Ama aynı zamanda da gördüm ki çok doğru bir zamanda gitmişiz! Sezonun açıldığı ilk haftasonu olmasına rağmen oldukça doluydu, yaz ortasında çekilmez hale gelebilir gibi geldi... Çeşme ve Alaçatı'nın her sene daha da kalabalıklaşması, İstanbullaşması beni üzüyor...

Tatillerden sonra fotoğraflardan slayt şov hazırlamam gelenek haline gelmişti ama picasa'da bir sorun olduğu için bu sefer sevdiğim fotoğrafları ekliyorum... Daha sonra Alaçatı'dan birkaç keşif yazısı daha gelecek ;)

IMG_2318

IMG_2338

IMG_2344

IMG_2243

IMG_2239

IMG_2272

IMG_2269

IMG_2242

IMG_2348

IMG_2350

IMG_2261

12 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

yaz için güzel bir başlangıç...
son fotoğrafı çok sevdim...

nice tatillere:)

Unknown dedi ki...

alacati'nin istanbullasmasi beni de cok uzuyor.... ama fotolar super gozukuyor. super bir baslangic oldu 2010 yazina :) darisi yazin geri kalanina

sunset dedi ki...

çeşme önerebileceğiniz bir güzel, fiyatı uygun bir otel varmı daha öncede sormıştum ama atlandı glb:)

CMOS dedi ki...

ah ahh çok özledim geçen sene taşındık bizde çeşmeden istanbula üni kazanınca yazlığımız var ama ben bu yaz gidemicem galiba:( her hafta sonu alaçatıya giderdik mutlaka çok rahatlatıcı bir yer..fotoğraflar çok hoşş..ne kadar şirin bir yersin sen alaçatı böyleee:))

Style Tricks dedi ki...

Cep aynasi, cok tesekkurler :) Son fotograf uzerinde calistim biraz :))

Ozlem, saol butun yaz tatil dolu gecer insallah :)

Sunset, otel sorunu onceki yorumunun altinda cevaplamistim, tekrar yazayim. Ben suana kadar cesmede 3 farkli otelde kaldim, ucu de Alacatidaydi. Degirmen otel, tashmekan ve sailors otel. Ucunden de memnun kaldim ama fiyatlar maalesef her sene artiyor... Alacatida merkezdeki oteller daha pahali biraz daha disardakiler daha uygun fiyatli. ve tabiki Alacati degil de Cesmenin diger koylarinda daha uygun fiyatli oteller bulmak mumkun fakat tam bilmedigim ve daha once kalmadigim icin isim veremeyecegim :)

CMOS, Cesmeden istanbula tasinmak miii?? Okulun cok guzel ama olsun :)

tuuced dedi ki...

kesinlikle doğru bi zaman tatil için ben mayıs da gitmeyi tercih ediyordum ki öylede ayrı bir oluyor :)
gözümde tütsede gitmediğim yerlere gitmeyi tercih ettim bu sene..

Nasilgiysem dedi ki...

bu resimlere bakıp istanbul' un bunaltıcı sıcağında tıkılıp kalmak içler acısı bir durum... aaah ah :(((

Adsız dedi ki...

Babylon, Granada nın mı yerine açıldı???

Style Tricks dedi ki...

Tuuce, gecen sene yaz ortasinda gitmistik, h.sonu korkunctu! Haziran basi en gec gitmeli :)

lydia, sorma ben de aci cektim resimlere bakarken...

Adsiz, evet Granadanin yerinde ve gayet guzel olmus!

mughetto dedi ki...

Resimler süper... Daha geçen yaz ordaydım..Çok özledim :)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ben 19 mayısta alaçatıya kaçmıştım,tabii denize girmedim ama çarşı çok sakindi, elimizi kolumuzu sallayarak gezdik, yazın hiç mümkün olmuyor, ama sık sık gitmek lazım haftasonunu değerlendirmek lazım

Unknown dedi ki...

Seviyorum ben burayı yaa, umarım bu yaz bir kaç gün de olsa gidebiliriz yine.

Related Posts with Thumbnails