Müge Ersin Butik - Bebek!


Müge Ersin'in Bebek'te açtığı butiği duymuş, gidilecek yerler listesine almıştım ve sonunda dün gidebildim...

Bebek Kitchenette'i geçtikten sonra sağa dönüyorsunuz hemen sol tarafta kenarında küçük mandalina ağaçları ve yanında duran bana tatil hissi veren ahşap masa sandalyesiyle karşınıza çıkıveriyor butik!

Gittiğimizde Müge Ersin de oradaydı, telefonda müşterileriyle konuşuyor, herkesle tek tek ilgileniyordu! Tatlılığına zerafetine bayılmamak mümkün değil! :)

Mağazada Müge Ersin'in hem abiye hem günlük kıyafetleri var. Siyah beyaz sırtı tamamen açık elbise kalbimi çaldı görür görmez! Mayo ve bikinleri de butiğin önemli bir bölümü! Ben özellikle renklerin kullanımını çok beğendim ama en büyük özellikleri ikisi alt olmak üzere 3 parça olarak satılmaları. Böylelikle denizden çıkınca sadece altını değiştirerek güneşlenmeye devam edebiliyorsunuz!

Butikte Müge Ersin'in Istanbul Moda Haftası kapsamında karma defilede sergilediği şifon drapeli elbiselerden de bulmak mümkün! Bu kadarla bitmiyor, Nihan Peker, Biswear, Yasemin Özeri tasarımları, Ayça Sytmen takıları da var bu şirin butikte! Biswear'in turkuaz, gri çizgili elbisesi de mağazadaki favorilerim arasına girdi. (Çizgili sevdam sanırım bir türlü geçmiyor :)

Kısaca farklı tasarımlı günlük giyim veya uygun fiyatlı abiye giyim için uğranmalı ve 10 günde bir yeni ürünler geleceğini de hesaba katarsak her Bebek turunda uğranmalı!

ME dis

M E 4

M E 2

M E 3

M E 5

4669404424_8a7b113c0b_b

Son olarak, yüzünde mavi şimşek çakmış olan ben, Müge Ersin tasarımlarına bakarken :)

Etek: Zara
Jean gömlek: No Name, çok düşündüm hatırlayamadım nerden aldığımı :)
Babet: Steve Madden
Gözlük: Michael Kors
Saat: Burberry

(Fotoğraflar: Özlem Üçüncüoğlu)

1 yorum:

CherrybLossomgirL dedi ki...

çok şıksınız efendim :) ayrıca butikte de çok cici şeyler var gibi :)

Related Posts with Thumbnails