Alaçatı Pazarı!


Alaçatı Pazarı'nı bilenleriniz vardır. Ben de duymuştum ama bu sefer ilk defa gittim. Cumartesi günleri kuruluyor, hem meyve sebze pazarı hem de alabildiğine ihraç fazlası kıyafet satan yer var. Pazarın bir tarafından girince meyve sebze tezgahları sizi yıldırmasın, sıcağa aldırmayın, sonuna kadar ilerleyin. orada sizi bekleyen bir t-shirt veya elbise mutlaka var :)

H&M, Zara, Bershka ve daha bir sürü markanın ürünlerine rastlamak mümkün. T-shirler 5-10 TL civarında, elbiseler 20-30, güzelleri 40-45'e kadar çıkıyor. İnsan pazarda olunca 40-45 fazla geliyor tabi :) Yine de erkenden uğrayıp hızlıca bir tur atın ama güzelim denize gitmek için de geç kalmayın derim :)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

bAYILIRIM pAZAR gEZMEYE
sevgiler:))

üzüm kuşu dedi ki...

off şimdi orda olup sabah gezip gezip sonra denize girmek isterdimmm

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

acaba izmirin içinde kurulan pazarlardan farkı var mı? orjinal bişey gördünüz mü?

Lokum Hanim dedi ki...

ay turgutreis'de de pazar kuruluyor ama ben hic gitmedim bu yaz mutlaka giderim =)

Style Tricks dedi ki...

Ozgur, ben de severim turlamayi ama cok kalamam basim doner :)

cemre, yaparsin insallah yaz uzun :)

stil sahibi bayanlar, cok farkli seyler oldugunu soyleyemem ama markalarin mevcut sezon urunleriini satan yerler vardi...

Zuzu, oraya ben de hic gitmedim ama kesin benzerdir, bakmakta fayda var :)

ALACATI dedi ki...

Cok hos, resimde tanidigim birini gordum, bende onumuzdeki ay dolasacagim pazarda, umarim. Ayrica gecen sene pazardan aldigim tahta ordeklerimi severek kullaniyorum...
Sevgiler, selamlar...

Unknown dedi ki...

geçtiğimiz hafta bende oradaydım ama pazarı bilmiyordum senin sayende öğrenmiş oldum birdahaki sefere aklımda olacak

Related Posts with Thumbnails