Janucha'ya Uğrama Zamanı!


Nişantaşı'nda açılan Janucha isimli butikten daha önce uzun uzun bahsetmiştim ve bu mağazaya bayıldığımdan!

Rahatlıkla gidip kendinizi Jale'nin emin ellerine teslim edebilirsiniz, hata yapmanıza izin vermez, içinize sineni bulana kadar da çabalar emin olun!

Janucha'da yeni sezon çoktaaan açıldı, uğrayıp bir göz atmanın tam zamanı! Özellikle bu yaz düğün dernek koşturacak olanlarınız varsa buraya bakmadan alışveriş yapmasın! Ben krem rengi fırfırlı elbiseye aşık oldum bile :)

Janucha nerede diye soranlar için adres: Ihlamuryolu (Karakolun hemen karşısından giren sokak) 24/A Nişantaşı

Janucha 3

Janucha 2

Janucha 1

Janucha 4

(Fotoğraflar Ozlem Ucuncuoğlu)

(Bu yazım zelfist.com'da yayınlanmıştır)

5 yorum:

Gizzy dedi ki...

İstanbula geldiğimde uğranılacak yerlere birisi daha eklendi:)

Style Tricks dedi ki...

Gizzy, evet buraya kesin uğramalısın ve benden de selam soylemelisin :)

Unknown dedi ki...

ugramadan istanbul'dan ayrilmayin... ben ne zaman gitsem elimde bir paketle cikiyorum Januchadan

oske dedi ki...

Benim için de gitmem gerek bir mağaza oldu şimdididen... StyleTricks çalışmalarını lütfen anadolu yakasına da yönlendirebilir misin :)

Style Tricks dedi ki...

Oske, guzel bir noktaya degindin, bunun icin de calismalar yapacagim tesekkurler :)

Related Posts with Thumbnails