Burberry'nin bu videosu web'de birçok sayfada karşıma çıktı. Emma Watson'lı reklamların çekimlerini anlatıyor. Yani artık reklamların bile reklamı yapılıyor. Nasıl çekilmiş neler olmuş, neler düşünmüşler de böyle bir çekim yapmışlar...
Amaç müşteriye tüm deneyimi yaşatmak ve herşeye dahil etmek, markaya yakınlaştırmak... Reklamda Christopher Bailey'nin yer almasını da buna bağlıyorum...
Burberry'nin son yıllarda geçirdiği evrimi hayranlıkla izliyorum. Burberry Sport koleksiyonunu gördüğümde de aynı şeyi düşündüm. Yıllar önceki klasik noktasından çok ileride ama köklerine hala sadık, eski kitlesini kaybetmeden, hitap ettiği yelpazeyi devamlı genişletiyor, günü takip etmekle kalmıyor projeleriyle öncülük ediyor! Art of Trench projesi gibi... Yeni trendin müşterilere deneyim yaşatmak olduğunu çok iyi biliyor ve uyguluyor!
Bu mükemmel dönüşüm için Christopher Bailey'i tekrar tekrar kutlamak gerek...
Nice Burberry deneyimleri yaşamanız dileğiyle :)
0 yorum:
Yorum Gönder