ALIŞVERİŞ DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ'NE KATILMAK İSTER MİSİNİZ?


Bugünlerde sıkça duymaya başladık Alışveriş, Stil, İmaj danışmanlığı gibi terimleri! Oysa bu işi yaklaşık 10 yıldır yapan bir isim var Türkiye'de, Özlem Çakır.

Özlem Çakır, bu konuda eğitimini New York ve Londra'da tamamlamış ve şuanda Uluslararası İmaj Danışmanları Derneği Türkiye Başkanı. Üstelik 2 tane de kitabı var. Profesyonel Yaşamda Kişisel İmaj  ve Ben Ne Giydiğimi Biliyor Muyum?...

Bunları neden mi anlatıyorum. Çünkü Özlem Çakır 10-15 Mayıs tarihlerinde İstanbul Akademi 35bucuk'ta Kişisel Alışveriş ve Görüntü Danışmanlığı eğitimi verecek. Eğitim 1 hafta toplam 42 saat sürecek.

Uygulamalı yapılacak eğitimde vücut tüplerine göre giyim, renk analizleri, yüz şekillerine göre öneriler, sezon trendleri konulardan sadece bazıları...



Şimdi gelelim işin heyecanlı tarafına! Style Tricks okuyucularından biri bu eğitimin bir kısmına ücretsiz katılabilecek! Peki nasıl?

31 Mart'a kadar styletricks.blogspot@gmail.com a bir mail atın, merhaba deyin ve neden katılmak istediğinizi kısaca anlatın yeter... 1 Nisan'da kazananı açıklayacağım!

Daha fazla bilgi icin http://www.ozlemcakir.com/

Bol şans :)

1 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

İstiyorum istiyorum hemde çok canım mail attım sana fiyatı hakkında bilgilendirirsen sevinirim mersi:)

Related Posts with Thumbnails