SEX AND THE CITY : THE MOVIE 2 !




Sex and The City The Movie 2'nin cekimleri tam gaz devam ediyor ve hatta dün fragmanı da yayınlandı!

Mayıs 2010'da film vizyona girecek, fragmanı izleyince eminim ilk geldiği ilk gün izlemek isteyeceksiniz!

Bu arada bir ayrıntı daha! Film vizyona girmeden 1 ay önce Candace Bushnell'in yazdığı "The Carrie Diaries" isimli bu kitap piyasaya sürülecek. Kitap Carrie'nin Sex and The City'den önceki hayatını anlatıyor! Şimdiden amazon'dan sipariş vermek de mümkün!

Sex and the City çılgınlıgını uzun süre bitirmeye kimsenin niyeti yok anlaşılan! Benim şikayetim yok :)


4 yorum:

Duygu dedi ki...

woaaw çok heyecanlandım fragmanı izleyince tatlım:)Seviyorum ben bu hatunları.. Kitabıda çok merak ettim doğrusu.Biran önce yaz gelsin:)

Adsız dedi ki...

Ayyy cok heyecanliyim. Yillarimi verdigim dizinin bitmesine gonlu razi olmayan herkesi cok seviyorum :) kikiki
Son cumleye dikkatini cekerim bu arada Ully'cim
'sometimes you have to get away with girls' - just like us :)

Oz

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ben ilk filmde dizideki tadı buklamamıştım ama yine de merakla bekliyorum 2. filmi. Bu arada sanırım 2003 yılıydı bir güm NY'da dolaşırken bir kalablık görmüş, ne oluyor diye bakmaya gitmiştim. Sex and The City'nin bir bölümü çekiliyordu. Carrie ve Miranda'nın birlikte oynadıkları bir sahneydi, İstanbul'a döndükten birkaç ay sonra o bölümü TV'de izlemek çok heyecanlı olmuştu:) Bu da böyle bir anı:))

Style Tricks dedi ki...

Duygu, evet ben de kitabı da merak ettim. Cıkar cıkmaz okumak istiyorum film gelmeden :)

Oz'cum, "just like us!" Muck!

Ayşe, süper bir anıymış! Ben ordan ayrılamazdım heralde :)

Related Posts with Thumbnails