GALATA'DA MODA DOLU BİR GÜN!

Dün kardeşim ve eşiyle Galata'ya gittik. Camekan sokağı detaylı bir şekilde, Serdar-ı Ekrem'i ise kısmen dolaştık!

Çok sevdim, butiklere, atmosfere bayıldım! Favorim ise ParisTexas oldu! Laundromat'daki tasarımlar da şahane! Bahar Korçan'ın mağazasının tarzına, dekorasyonunu çok beğendim!

Gezerken hep içimden şunu diledim, Lütfen burası gelişirken bozulmasın, doğallığını, özgünlüğünü kaybetmesin!

Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Başarılı çekimler için kardeşime teşekkürler! :)

(PS:ParisTexas'tan çok güzel bir çanta aldım, fotoğrafını daha sonra koyacağım :)













7 yorum:

Duygu dedi ki...

Harika bir gezi olmuş tatlım,en kısa zamanda gitmeliyimmm sanırım.Keşfedilecek çok şey var gibi görünüyor hihi:)bu arada çantayı merak etttim:)

uyduruk prenses dedi ki...

süpeeer resimler olmuş:)
benim favorim de Paristexas,harika bir yer,mucks:)

Style Tricks dedi ki...

Duygu, bence de en kısa zamanda gitmelisin!

Uyduruk prenses, ParisTexas'taki küpeler de süper di mi? ;)

Adsız dedi ki...

Bendeee....
Oz

Style Tricks dedi ki...

Seninle de gideriz Oz :)

Stilcatcher dedi ki...

Bi gün benim de burda bi mağzam olacak...:)))

vintage peony dedi ki...

fotolar için tşkler
ist'a gittiğimde mutlaka uğramak istiyorum!!!!
atmosfer harikulade görünüyor..

Related Posts with Thumbnails