CARPISA


Uzun zamandir sizinle tanıştırmak istediğim bir kaplumbağa var! Carpisa! :)

Uzuuun zaman önce İtalya seyahatimizde keşfettiğim çanta markası. Paskalya sırasında orada olduğumuz için tüm mağazaların kapalı olması sebebiyle yeterince alışveriş yapamamış olmanın verdiği psikolojiyle Roma havaalanında karşıma çıktı Carpisa!

Fiyatları inanılmaz uygun, modelleri çok güzel, kalite için ise biraz dikkatli olmak lazım!

İtalya'da 500 dünya çapında ise sadece 20 mağazası var. Modellerine buradan bakabilirsiniz. Yurtdışında rastlarsanız bence bir girip bakın, hediye almak için de ayrıca ideal ;)

3 yorum:

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Carpisa'yı 5 sene kadar önce ben de bir Roma seyahatinde keşfetmiştim. Fiyatlarıyla şaşırtmıştı beni. O zamanlar henüz çok moda olmayan postacı stili bir çanta almıştım kendime. Hala severek kullanıyorum...

Style Tricks dedi ki...

Evet ben de 2 tane çanta aldım ama açıkçası seçerken zorlandım tüm modeller güzeldi neredeyse...

Sıla Yılmaz dedi ki...

aynen bende italya seyahatimizde keşfetmiş ve alışveriş yapmıştım,
hala da severek kullanıyorum aldıklarımı,
zaten blogda da bolca görülüyor :)

Related Posts with Thumbnails