Benim Penceremden Hamile Olmak

2 ay önce bir gece oturup hamilelikle ilgili hissettiklerimi yazmıştım, sonra bu yazıyı tamamen unutmuşum. Bugün rastlayınca yayınlamaya karar verdim...

Çok kısa süre öncesine kadar hamilelik ve bebek hayatımdaki en büyük korkumdu! Şaka yapmıyorum, insanların karanlıktan, yüksekten korktugu gibi korkuyordum bebeklerden ve onların insanın hayatını nasıl değiştirdiğinden. Şimdi 5.5 aylık hamile ve ikiz bebeklerimizi beklerken bunları yazmak çok garip geliyor, böyle hissettiğim günler ise çok uzak :) Neyseki değil mi :) Hala böyle hissediyor olsam işim biraz zordu tabii. Yine korkularım yok değil ama önceden bebeğin benim hayatıma getireceklerinden korkarken şimdi bebeklerime en güzel şekilde bakamamanın korkusu var. Yani göz açıp kapayana kadar önceliğim onlar oluvermiş! İki bebeğe yetememekten, gerekli yardımı alamamaktan, bunalmaktan da korkuyorum zaman zaman ama bunların hiç biri onları sabırsızlıkla beklememe, birbirinden sevimli kıyafetler seçmeme, odalarının rengi ne olsun diye düşünüp durmama engel değil :)

Kendi adıma ben hamileliği sevdim! Umarım sonuna kadar da severim. Özellikle ağır bir işiniz, evde sizden beklentileri çok yüksek olan insanlar yoksa yaşadınız. İstediğiniz zaman yan gelip yatma hakkı, mecbur olmadığınız hiç bir şeyi yapmama lüksü başka kimde var? Üstelik yapılmas gereken araştırmalar, hazırlıklar da oldukça zevkli. Bebeğiniz için en iyi ürünleri bulup almak, en güzel tulumları, minik elbiseleri seçmek , odalarını döşemek kadar keyifli ne olabilir!

Hayatımın en büyük korkusunun en büyük heyecanına dönüşeceğini söyleseler heralde inanmazdım... Yaşarken de inanamıyorum zaten
:) Hamileyken dısarıdan fark edilen tek degisiklik belki buyuyen gobeginiz ve aldıgımız kilolar olabilir ama aslına bakarsanız tum vucudun bu kadar degisime ugradıgı bir donem yok bence. İki gunde bir tırnak kesen, sacların uzama hızından dolayı beyazlarla bas etmekte gucluk ceken, geceleri gelen bacak kramplarıyla mucadele eden anne adayları ne demek istediğimi gayet iyi biliyorlar :) Bu degisimlerin bazısı guzel, bazısı sancılı ama hemen hemen her gun sizi bekleyen bir surpriz var emin olun.  Duygusal değişiklikler de cabası!
Hamileliğimin 5.5 ayını geride bıraktım, ikiz bebek beklediğimiz için bendeki bazı değişimler oldukça hızlı oldu. Gobegim erkenden belirdi ve hızla buyumeye devam ediyor. Hamile kalmadan once kilo almak en büyük endişelerim arasındayken şimdi büyüyen karnım beni mutlu ediyor, bebeklerimin de büyüdüğünü düşünüp mutlu oluyorum.

Bu değişimlerim baska bir güzel yanı da sizi vücudunuza yakınlaştırması, yıllardır içinde yaşadığınız bedeni daha iyi tanıma fırsatı sunması, bazen olanlara inanmakta güçlük çekerken sizi kendine hayran bırakması! Biliyorum kulağa megalomanca geliyor ama bence bebek bekleyen tüm anne adayları bunları hissetmeli...

Her gün dünyanın bir çok yerinde gerçekleşen bu mucizeyi kendi vucudunuzda yaşarken bunun sonuna kadar farkına varmanız ve tadını çıkarmanız dileğiyle...

6 yorum:

Leah dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın.

Umarım hayırlısıyla doğar minnoşlar. :)

Bu arada söylemeden edemeyeceğim, bazılarının çok bilinçsiz davrandığını görüyorum. Cildimize sürdüğümüz her şeye dikkat etmemiz lazım o dönemde. Saçını bile boyatıyorlar hamileyken. Bu nasıl bi düşüncedir anlamıyorum. 9 ay süsüne dikkat etmeyiver ne olacak yani bebeğinden önemli mi. Heç.

Beelzebub* dedi ki...

Maşallah :) o kadar içten ve içinden yazmışsın ki tebessüm ede ede okudum.

fashion house by zeto dedi ki...

O kadar güzel yazmışsın bir çırpıda okudum.Değişimler gerçekten inanılmaz tam bir mucize resmen.Sağlıklı ve sıhatli gelsin bebeklerin:)

MiskinKek dedi ki...

Ne tatlı bir yazı olmuş böyle. Sonuna geldiğimde yüzümde tebessüm kaldı :) Sağlıklı bir hamilelik geçirirsin inşallah:)

Lokum Hanim dedi ki...

Yilbasi yazin gibi nasil keyifli bir yazi olmus, ellerine saglik =)

Style Tricks dedi ki...

Guzel dilekler için cok cok cok tesekkur ederim herkese :)

Related Posts with Thumbnails