İKİNCİ EL GALATA KAPANIYOR!

Galata'da bulunan 2.El isimli mağaza 15 Şubat'ta kapanıyormuş!

Uğrayanlar varsa bilir burası tam bir ıncık cıncık mağazası! Sadece kıyafet değil aklınıza ne gelirse ikinci eli var diyebilirim...

Benim daha önce bir kolye almışlığım var ve severek kullanıyorum. Bu tarz mağazaları sevenlerdenseniz, kapanmadan uğrayıp daha uygun fiyatlardan yararlanabilirsiniz. Adres: Tımarcı Sokak 8/A Kuledibi

Tımarcı Sokak'a uğramışken de benim için Açık Mutfak'ta bir yemek yersiniz belki :)

4 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

aa niye kapanıyormuş ki..
Bu arada açık mutfak'taki et yemeği güzeldi:)

Style Tricks dedi ki...

uyduruk prenses'cim, tam bilmiyorum, baska bir yerde ve zamanda gorusmek usere demisler, belki sonra baska bir yerde acarlar...

ANTİGONE dedi ki...

üzüldüm bu tarz bir mağazanın kapanmasına. umarım kapanmadan birşeyler alma şansım olur ;(

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

tüh.

Related Posts with Thumbnails