FRANSIZ AYAKKABI MARKASI : JONAK PARİS!



Paris'e gidip geleli neredeyse 1 ay oldu ama Paris notları devam ediyor :) Şimdi sizi süper bir Fransiz ayakkabı markasıyla tanıştırmak istiyorum! Jonak Paris!

Ben Jonak'ı daha önce duymamıştım açıkçası, bu gidişimde Paris sokaklarında Lalalalaa diye gezerken karşımıza çıktı :) Vitrindeki modeller beni içeri davet etti, bir de baktım ayakkabıların hepsi birbirinden güzel! Sonradan öğrendim ki kendisi Fransa'nin Nine West'i sayılırmış!

Fransa'ya giderseniz mutlaka uğramalısınız! Web sayfaları için burayı tıklayabilirsiniz, biraz başarısız buldum ama en azından mağazaların yerlerine bakılabilir.

Ben mağazada tüm ayakkabılara dokunup, sevdikten sonra birkaç model denedim ve aşağıdakileri aldım! Kendisiyle aşk yaşıyoruz bugünlerde :)

4 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

cok ilginc bi ayakkkabi! erkek ayakkabisinin topuklu hali gibi sanki ama giyebilirim boyle bir seyi sanirim:)

Style Tricks dedi ki...

Evet ben cok seviyorum bu modelleri :)

Stilcatcher dedi ki...

ben de sevıyom
gule gule gıyın:)

Style Tricks dedi ki...

Cok tesekkurler itircim :)

Related Posts with Thumbnails