BENİM GÖZÜMDEN FASHIONABLE ISTANBUL!


1. Gidemedim

2. Herkes modacıların daha önce sundukları koleksiyonla çıkmasından şikayetçi, ne yani İstanbul için 1 ayda yeni koleksiyon mu hazırlayacaklardı? (Düzeltme : Cavalli hariç! o suçlu!)

3. Gidemedim

4. Katılanların kıyafetleri kılıkları nedir öyle bence tam bir fiyasko, sonradan görmelikten başka bir şey değil. Dünyanın hiçbir yerinde insanlar defileye giderken bu kadar süslenmez!

5. Gidemedim

6. Bence tasarimcilar burada olanlara şaşıp kalmıştır, izdiham, gelenlerin yarım saatte yerleşememesi, kırmızı halı'da herkesin birbirini gözleriyle yemesi, abartılı kıyafetler...vs.

7. Gidemediğim için huysuzlanıyor olabilir miyim acaba? Yok zannetmiyorum yazdıklarımın hepsi doğru nede olsa :)

Şaka bir yana İstanbul'un dünya moda platformunda var olabileceğini gösteren bir etkinlikti bence, bu kadar büyük isimlerin ülkemize gelmesi gurur verici ama neticede ben gidemedim! (Söylemiş miydim? :)

6 yorum:

Free Siyaset dedi ki...

Gidersen çıplak gözle edindiğin izlenimlerini bekliyoruz Ully... Dermişim... :))

uyduruk prenses dedi ki...

üzülme ully,sen de daha güzellerine gidersin:)

Lokum dedi ki...

öncelikle pek bişi kaybetmediini içtenlikle söliim daa fazla huysuzlanma :)) ama koleksiyonlarla ilgili eleştiri yeni olmamasından ziyade eski olması sebebiyle, yani cavalli başka yerlerdeki son koleksiyonunu değil, 2 sezon önceki koleksiyonu koymuş masaya.. bence de ayıp..

Style Tricks dedi ki...

:) Tesekkur ederim tesellileriniz için :) evet pek birşey farketmediğimi farkındayım maksat ortamı solumak, red carpet ortamını değil ama defile ortamını! Evet Cavalli'nin yaptığı ayıp gerçekten ama onun dışında bildiğim kadarıyla hepsi 2010 İlkbahar yaz koleksiyonlarını sundu hatta V. Westwood yeni bir koleksiyon sergiledi...

Lokum dedi ki...

evet cavalli dışındakiler "bayat" diildi, ama genel olarak kötü bi' organizasyondu gerçekten.. tam seyirlik bişi' bulduk derken ferragamo da 10 dakkada bitiverdi.. belki de hak vermek lazım, tr de sponsorluk olayı tam da oturmuş diil.. avea ne verdi bilmiorum ama daa önce ana sponsorluk için başka bi' firmaya 100 k euro teklif edilmiş.. az gibi geldi bana bu tarz bi' org.u hakkıyla yapmak için..

Style Tricks dedi ki...

Evet bence de az zaten organizasyonda problem olduğu baştan belliydı bence çok geç açıklanması...vs. Neyse daha iyi organizasyonlara katılmak dileğiyle :)

Related Posts with Thumbnails